Friday, March 20, 2009

Dinner kami tadi...

isk..isk..isk.. minggu ni saya masak dinner 2 kali jek...selebihnya..order piza,nasi goreng,beli lauk....haha sebabnya weekend lepas x ke econsave/tesco utk beli bahan mentah...on weekends tu nadzim dan saya baru kebah dari demam....xde mood je rasa... so tadi....masak la nasi goreng cina..ulam dengan kerabu tomato....express punye...hehhe

::dinner tadi...nasi goreng dan kerabu tomato sempoi::



::licin daaa...::

rumah saya sebernarnya minggu ni senyap sunyi...sbb si kak long dania telah di-pos ke gombak...
last weekend mak heboh nk bawak acu ke zoo...diorg plan nk pegi hari rabu..so since balik weekend tu x bawak baju..saya bgtau nnt ari selasa ke anta ke gombak...
pastu..rabu tu pulak ada pre-tender...so saya xdpt la nk kuar anta dania kejap...
selasa pagi tula kononnya nk anta...tup-tup...selasa kol 10 pg ada meeting pulak...
sudahnya...saya mintak mak amek dania kt opis...
nadzim x ikut skali...sengaja saya pisahkan...kalo duduk berdua k
ang asik nk bergaduh je...kesian nadzim...
tp xpelah...sbb kitaorg da pernah bawak diorg pegi zoo...

so since 'troublemaker' xde...nadzim pun xdela mengada2 nangis akibat disakat...mama n ayah pun xdela tiap2 ari nk mengaauumm je kan...hikhik..
esok pagi baru kami ke gombak..jemput balik sbb cuti skolah da abis...kena gi tadika balik...




roti ni utk breakfast esok...tinggal bancuh air milo panas je...ada lg satu butterscotch..pun sedap jugak...korang beli berapa roti ni???hehe..jgn jeles sbb saya beli rm3.70 jek...hehe..kt kedai ubat cina tu mmg murah roti2 nih...

4 comments:

eza said...

murah la tu.biasa 4 henggit....

redrania said...

kak eza..
keyword dia..beli kt kedai ubat cina...hehe

yanmaneee said...

jordan shoes
curry 8
yeezy shoes
lebron 15
kyrie 5 shoes
nike x off white
supreme
yeezy boost 350 v2
jordan shoes
curry 6

Unknown said...

visitez leur site Web réplique gucci jetez un coup d'œil à ce site portefeuilles de répliques adresse répliques de sacs gucci