Wednesday, July 22, 2009

saya berbau mr hubby

sbb....
perfume saya da abis...ekekkeke
so apa lagi...rembat jek perfume mr hubby
ini perfume yg da abis tu...saya suka bau nye...mr hubby beli pakai enrich point dia...haha..pandai pulak dia pilih..coz asalnya saya nk channel...stok nan ado pulak masa tu..
disebabkan wangi..maka dlm tempoh 6 bulan je da abis...mana taknya..nk gi tesco beli ikan pun..mesti nk menyembur...sampai hubby ckp..''tgkla mama ni dania...nk gi beli ikan pun pakai perfume...' hehehehhe....

sebelum cik incanto tu abis...saya pakai yg ini..pun mr hubby jugak yg beli...ni masa dia outstation ke london...wangiiii jugak....yang ni lama sket tahan...dlm setahun lebih...
sebelum cik miracle...ini la perfume yg saya lanyak...sama ada b4 kawen...mahupun sebagai hantaran kawen...masa belom kawen lanyak mak punye...
ehh..aku xpenah beli sendiri perfume rupanye...hahahha...
demikian kronologi perfume....

tp benornye..yang paling best..nk citer...
disebabkan perfume kan da abis...
maka...besarla harapan agar bday present lg 2 bulan tu dibelikan perfume sbg ganti...ekekkee

ini dialog nya...
saya: bang..perfume mama ni da abis...nnt beli hadiah bday ye...
(hahaha..bagus kan straight fwd je...tanpa ditanya..kekekeke...)
jwpn si suami...
'ala..beli jela one drop perfume tuu..pakai setitik je seharii...mesti tahan lama.....'

huhu....apekahhhhh????

4 comments:

One Malaysia said...

one drop perfume pun ok gakk..tapi kalau cik abgmu nak beli lain..lagi ok.layannnnnnnn

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

wahhhhhhhhhhhh layannnnnnnnnnnnn berderet perfume kak ;-)

Idida Aziz said...

waaaa citer psl perfume plak...padan ler bau wangi jer smp nk dtg singgah...hahaha...

eiseais said...

kita pakai perfume sama lah azie :) pun org beli kan jugak hehehe